PROJECTLEIDER FYSIEKE LEEFOMGEVING


Uren: 24 - 32 uur


Opleiding: hbo


Locatie: Rijssen

Voor de Gemeente Rijssen-Holten zijn wij op zoek naar een Projectleider Fysieke Leefomgeving.

Ben jij gedreven, communicatief vaardig en ben je een echte verbinder? Heb je ervaring met projecten in de fysieke leefomgeving en weet je deze tot een succesvol resultaat te brengen? Dan zijn we op zoek naar jou!

Dit betreft een detacheringsopdracht, ZZP'ers die willen meedoen met deze aanbieding maar dat zelf niet kunnen kunnen zich op detacheringsbasis via ons laten aanbieden.

WAT GA JE DOEN?

Wij zoeken een Projectleider Fysieke Leefomgeving die onze ondernemende gemeente meeneemt in haar ambitie (het realiseren van afspraken uit de Woondeal en het realiseren van nieuwe ruimtelijke ontwikkelingen t.b.v. bedrijven in onze gemeente).
Je maakt deel uit van het team Ruimte, Strategie en Consulenten (RSC), waarin we werken vanuit de bedoeling. Je werkt in een (sub) team samen met strategisch beleidsmedewerkers, de planeconoom en een projectondersteuner.

Wat hierbij jouw belangrijkste taken zijn? We zetten ze graag voor je op een rij:

  • Het opstellen en bewaken van projectplanningen, budgetten en randvoorwaarden (en processen bijsturen waar nodig);
  • Organiseren en voorzitten van projectgroep-vergaderingen;
  • Financiële kaders van projecten afstemmen met de planeconoom;
  • Onderhandelen en contracteren van ontwikkelpartijen;
  • Contacten onderhouden met Ruimtelijke Ordening, vergunningverlening en ingenieursbureau over voortgang en planning;
  • Onderhouden van contacten met stakeholders, woningbouwverenigingen en andere participanten;
  • Op bestuurlijk niveau de voortgang van de ontwikkelingen afstemmen.

WAT NEEM JIJ MEE?

Je bent in staat om het gemeentelijke beleid te vertalen in concrete projecten en kunt projecten tot succesvolle resultaten begeleiden. Daarnaast heb je ruime ervaring met projectleiding en heb je kennis van de Omgevingswet.
Om deze functie verder goed te kunnen vervullen, breng je het volgende mee:
  • Je beschikt over een afgeronde HBO- opleiding, bijvoorbeeld: Planologie, Ruimtelijke Ordening of andere relevante opleiding;
  • Je neemt initiatief en hebt een proactieve houding;
  • Je bent ambitieus, werkt integraal en met plezier;
  • Je bent een verbinder tussen bestuur, collega's, andere overheden, ontwikkelaars, grondeigenaren en belanghebbenden;
  • Je bent analytisch sterk, communiceert makkelijk, en je hebt een vernieuwende kijk op het vakgebied;
  • Je bent door je flexibele houding ook bereid om andere accenttaken binnen het team te vervullen.

WAT KRIJG JIJ?

  • Een uitdagende opdracht van 13 mei 2024 tot en met 13 mei 2025 met optie tot verlenging;
  • Een uurtarief gebaseerd op jouw ervaring & kennis;
  • Een uitdagende opdracht bij een maatschappelijke organisatie.

OVER DE OPDRACHTGEVER

Rijssen-Holten is een ondernemende gemeente met een goed oog voor de belangen van inwoners en ondernemers. Die kenmerken zijn ook het team Ruimte strategie en consulenten (RSC) op het lijf geschreven. Samen met meer dan dertig collega's plus een ruime flexibele schil werk je in één van de aandachtsgebieden Ruimtelijk beleid, Ruimtelijke ordening, Vergunningverlening en Ingenieursbureau. Maar… het zijn geen eilandjes! Jij en je collega's werken hybride en flexen waar mogelijk. De grote mate van zelfstandigheid en vrijheid in tijd én taakinvulling maakt het werk leuk, maar de collega's houden er júist ook van om samen te brainstormen en elkaar te bevragen. Om in dit team mee te kunnen draaien, is het dan ook belangrijk dat je goed kunt samenwerken en dat je het lef hebt om het gesprek aan te gaan - ook buiten je eigen discipline. Verder zijn je collega's net als jij praktisch ingesteld en denken ze in mogelijkheden. En ook buiten het werk om weten de mensen in dit team elkaar te vinden. Van een nieuwjaarsborrel tot een housewarming, een potje 30 Seconds of een rondje fietsen langs projecten in de gemeente: als je dat wilt, staat er regelmatig een gezellige activiteit in je agenda.

MEER WETEN?

Wil je meer weten of heb je vragen over de vacature? Neem dan contact op met onze HR Recruiter.

Thijs Holtkamp
06 29581610
t.holtkamp@nibag.nl

Solliciteer direct >

PROFESSIONALS

Aangenaam, wij zijn Nibag Professionals. Wij zijn een aparte werkmaatschappij van Nibag Groep en richten ons op de tijdelijke, flexibele of vaste invulling van personeel, zowel bij de klanten van Nibag Groep als bij andere diverse opdrachtgevers in het publieke en sociale domein.



Wij houden ons bezig met bemiddeling. Dit doen wij voor externe partijen/klanten, maar ook nemen wij een stukje interne werving voor de Nibag Groep op ons. Onze externe klanten bieden wij diverse personele oplossingen aan op maat.

Lees meer >