MEDEWERKER FRONTOFFICE


Uren: 24 - 32 uur


Opleiding: mbo


Locatie: Overijssel

Voor onze opdrachtgever, een woningcorporatie in Overijssel, zoeken wij een medewerker frontoffice.
Ben jij de behulpzame en dienstverlenende topper die wij zoeken? Lees snel verder!

WAT GA JE DOEN?

Klantcontact

  • Zorgdragen voor eerstelijns primair klantcontact en handelt dit professioneel en correct af, zowel telefonisch, per post, fysiek en digitaal (zoals oa. reparatieverzoeken, ontvangst balie, diverse vragen, omruilbalie, inschrijven woningzoekenden, etc);
  • Doorwijzen van complexere vragen of afspraken maken voor huurders met de betreffende medewerker;
  • Het beantwoorden van eerstelijns klantinformatiestromen;
  • Uitvoeren van webcare (inclusief beheer klantinfo op website);
  • Huurbetalingen aan de balie ontvangen en verwerken.

Administratie

  • Inschrijven van woningzoekenden en zorgdragen voor een juiste administratieve afhandeling;
  • Wanneer mogelijk ondersteunen van de Medewerkers Verhuur bij administratieve zaken als oa. huuropzeggingen en opstellen van huurcontracten.

Procesoptimalisatie

  • Signaleren van mogelijkheden tot verbetering in werkmethoden en procedures;
  • Voorstellen doen voor verbetering van het aanbieden van klantinformatie zodat dat de klant effectiever en efficiënter geïnformeerd kan worden;
  • Verbeteringen doorvoeren in de werkmethoden en procedures.

WAT NEEM JIJ MEE?

  • Je beschikt over MBO+ werk- en denkniveau;
  • Je hebt een hands-on mentaliteit;
  • Jij bent klantgericht;
  • Jij hebt ervaring in een klantcontact gerichte functie;
  • Jij hebt kennis van of ervaring met webcare en (klant) informatiesystemen.

WAT KRIJG JIJ?

  • Een marktconform salaris;
  • Een uitdagende baan bij een maatschappelijke organisatie;
  • Mooie doorgroeimogelijkheden in de woningcorporatiesector.

MEER WETEN?

Wil je meer weten of heb je vragen over de vacature? Neem dan contact op met onze Recruitment Consultant.

Mariska Drenth
06 10316395
m.drenth@nibag.nl

Solliciteer direct >

PROFESSIONALS

Aangenaam, wij zijn Nibag Professionals. Wij zijn een aparte werkmaatschappij van Nibag Groep en richten ons op de tijdelijke, flexibele of vaste invulling van personeel, zowel bij de klanten van Nibag Groep als bij andere diverse opdrachtgevers in het publieke en sociale domein.



Wij houden ons bezig met bemiddeling. Dit doen wij voor externe partijen/klanten, maar ook nemen wij een stukje interne werving voor de Nibag Groep op ons. Onze externe klanten bieden wij diverse personele oplossingen aan op maat.

Lees meer >