VASTGOED BEHEERDER


Uren: 32 uur


Opleiding: hbo


Locatie: Houten

Wij zijn op zoek naar een Vastgoedbeheerder voor de Gemeente Houten, dit betreft een interim opdracht.

WAT GA JE DOEN?

Vanwege naderend zwangerschapsverlof van de Vastgoedbeheerder zijn we per 15 mei 2024 op zoek naar een vervanger.
  • In voorkomend geval opstellen van standaard overeenkomsten voor standaard verhuringen in overleg met Assetmanager.
  • Het correct registreren van huurovereenkomsten in het systeem Axxerion. Op actief stellen na controles en zorgdragen voor goede afstemming met FA over de facturatie.
  • Samen optrekken met Assetmanagers in contacten met huurders, dagelijkse contact voeren.

WAT BIEDEN WIJ JOU?

  • Een uitdagende opdracht binnen een maatschappelijke organisatie tot 16 september 2024, met optie tot verlengen;
  • Dynamische werkomgeving en een informele werksfeer;
  • Een uurtarief gebaseerd op jouw kennis & ervaring

WIE BEN JIJ?

  • Aantoonbare werkervaring met het opstellen van standaard (huur)overeenkomsten op vastgoed gebied;
  • Aantoonbare werkervaring met de Microsoft applicaties (Outlook, Word/Excel);
  • 4 jaar aantoonbare werkervaring in een vastgoedbeheer functie;
  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van Vastgoed/Makelaardij;
  • Aantoonbare werkervaring met Axxerion.


OVER DE OPDRACHTGEVER

De gemeente Houten is onderdeel van de stadsregio Utrecht en de laatste decennia volop in ontwikkeling. Van een dorp van 7.000 inwoners in 1975 groeide Houten uit tot een middelgrote stad van bijna 50.000 inwoners. Stedelijk van karakter in het centrum en dorps in de mooie en rustige woonwijken en de drie kleine kernen 't Goy, Schalkwijk en Tull en 't Waal. Behalve dat Houten mooi, groen, veilig en landelijk gelegen is, kent de gemeente ook veel sociale, culturele en economische activiteit. Deze kenmerken vormen samen de kracht en de kwaliteit van Houten.

Het team Vastgoed beheert al het gemeentelijke vastgoed en heeft 9 enthousiaste collega's. Samen met je collega's ben je verantwoordelijk voor het beheer en de exploitatie van het gemeentelijk vastgoed, waaronder onderwijs-, welzijns-, cultuur- en sportaccommodaties. De drie primaire aandachtsvelden zijn: Technisch, Commercieel en Administratief beheer. Team vastgoed is sterk in ontwikkeling en functies zijn onlangs vernieuwd. Jouw ervaring kan hierin dus helpen.

MEER WETEN?

Wil je meer weten of heb je vragen over de vacature? Neem dan contact op met onze HR Recruiter.

Thijs Holtkamp
06 29 58 16 10
t.holtkamp@nibag.nl

Solliciteer direct >

PROFESSIONALS

Aangenaam, wij zijn Nibag Professionals. Wij zijn een aparte werkmaatschappij van Nibag Groep en richten ons op de tijdelijke, flexibele of vaste invulling van personeel, zowel bij de klanten van Nibag Groep als bij andere diverse opdrachtgevers in het publieke en sociale domein.



Wij houden ons bezig met bemiddeling. Dit doen wij voor externe partijen/klanten, maar ook nemen wij een stukje interne werving voor de Nibag Groep op ons. Onze externe klanten bieden wij diverse personele oplossingen aan op maat.

Lees meer >