ASSETMANAGER VASTGOED


Uren: 32 uur


Opleiding: hbo


Locatie: Houten

Wij zijn op zoek naar een Assetmanager Vastgoed voor de Gemeente Houten, dit betreft een interim opdracht.

WAT GA JE DOEN?

Door vertrek van de huidige medewerker en tijdelijke afwezigheid van de directe collega, is op korte termijn behoefte aan inhuur van een senior Assetmanager Vastgoed. Het cluster Vastgoed heeft onlangs haar organisatie en processen doorgenomen en vernieuwd en zit in de implementatieperiode.

De Assetmanagers hebben veel contact met huurders, Technisch Managers en collega's van financiƫn over het beheer van de panden. Zij zijn de spil in het Vastgoedmanagement en voeren in nauwe samenwerking met Technisch Managers het beheer uit. De Assetmanager concentreert zich op het klantcontact, afsluiten huurovereenkomsten en de balans tussen huurinkomsten en uitgaven. De Technisch Manager opereert zelfstandig aangaande het technisch beheer en stemt dit af met de Assetmanager.

Binnen de gemeentelijke organisatie vertegenwoordigt cluster Vastgoed de eigenaarsrol van het vastgoed dat de gemeente in eigendom heeft. Samen met een team van 10 collega's beheren we totaal zo'n 80 objecten. Als Assetmanager vervul je hierin een cruciale rol. De vastgoedportefeuille is verdeeld over twee Assetmanagers.
Het cluster is nog in ontwikkeling om meer structuur in haar werk te verkrijgen en daarom is ervaring op dit vlak (assetmanagement binnen een gemeentelijke organisatie) voor ons nu extra welkom.

WAT BIEDEN WIJ JOU?

  • Een uitdagende opdracht binnen een maatschappelijke organisatie tot 16 september 2024, met optie tot verlengen;
  • Dynamische werkomgeving en een informele werksfeer;
  • Een uurtarief gebaseerd op jouw kennis & ervaring.

WIE BEN JIJ?

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als Assetmanager op het gebied van Vastgoed;
  • Aantoonbare werkervaring met klantcontact en het afsluiten van huurovereenkomsten (ook op het gebied van huurinkomsten en uitgaven);
  • Aantoonbare werkervaring binnen een gemeentelijke vastgoedafdeling.

OVER DE OPDRACHTGEVER

De gemeente Houten is onderdeel van de stadsregio Utrecht en de laatste decennia volop in ontwikkeling. Van een dorp van 7.000 inwoners in 1975 groeide Houten uit tot een middelgrote stad van bijna 50.000 inwoners. Stedelijk van karakter in het centrum en dorps in de mooie en rustige woonwijken en de drie kleine kernen 't Goy, Schalkwijk en Tull en 't Waal. Behalve dat Houten mooi, groen, veilig en landelijk gelegen is, kent de gemeente ook veel sociale, culturele en economische activiteit. Deze kenmerken vormen samen de kracht en de kwaliteit van Houten.

Dat maakt ook dat wij als organisatie goed zijn in het combineren van denken en doen. Schouders eronder en aan de slag is ons motto. In korte tijd kunnen we goede resultaten boeken. Landelijke en regionale ontwikkelingen en eigen ambities worden opgepakt door voortdurend op zoek te gaan naar nieuwe oplossingen en manieren van werken. Innoveren en experimenteren helpen ons in het realiseren van onze ambities. We zoeken hiervoor actief de samenwerking met elkaar, collega's, inwoners, ondernemers en partners. Een setting waardoor het fijn werken is in Houten. De platte structuur van de organisatie, met 12 samenwerkende teams, geeft veel ruimte voor eigen initiatief, eigenaarschap en persoonlijke ontwikkeling.

MEER WETEN?

Wil je meer weten of heb je vragen over de vacature? Neem dan contact op met onze HR Recruiter.

Thijs Holtkamp
06 29 58 16 10
t.holtkamp@nibag.nl

Solliciteer direct >

PROFESSIONALS

Aangenaam, wij zijn Nibag Professionals. Wij zijn een aparte werkmaatschappij van Nibag Groep en richten ons op de tijdelijke, flexibele of vaste invulling van personeel, zowel bij de klanten van Nibag Groep als bij andere diverse opdrachtgevers in het publieke en sociale domein.



Wij houden ons bezig met bemiddeling. Dit doen wij voor externe partijen/klanten, maar ook nemen wij een stukje interne werving voor de Nibag Groep op ons. Onze externe klanten bieden wij diverse personele oplossingen aan op maat.

Lees meer >