SENIOR PROJECTLEIDER VASTGOED


Uren: 36 uur


Opleiding: hbo


Locatie: Hardenberg

Wij zijn op zoek naar een Senior Projectleider Vastgoed voor de Gemeente Hardenberg.

WAT GA JE DOEN?

Als Senior Projectleider Vastgoed zorg je voor de implementatie vastgoednota. Je vertaalt de gebouwstrategie en verduurzamingsplannen naar bestuurlijke besluitvorming. Je bent projectmanager voor het opstellen van de gebouwstrategie voor onder andere sporthallen, zwembaden, wijkcentra, crisiswoningen. Je implementeert marktconforme huur c.q. de beleidsnota huurbeleid en datagedreven werken. Je onderzoekt de lokale energiemarkt en je bent projectmanager van diverse complexere projecten.

Binnen de gemeente hanteren we een systematiek van projectmanagement. Als projectleider volg je deze systematiek en geef je hierin het goede voorbeeld naar collega's. Je voert zelf de regie over meerdere projecten tegelijk, waardoor je gedurende het jaar betrokken bent bij verschillende projectfases. Je komt te werken bij het cluster Gebouwen en Gronden. Dit cluster maakt deel uit van het team Infrastructuur, Gebouwen en Gronden.

De werkzaamheden voer je uit voor gemeente Hardenberg en tot 1 januari 2025 ook voor gemeente Ommen.

WAT BIEDEN WIJ JOU?

  • Een uitdagende opdracht binnen een maatschappelijke organisatie voor 1 jaar met optie tot verlenging (3x 1 jaar);
  • Mogelijkheid om hybride te werken;
  • Dynamische werkomgeving en een informele werksfeer;
  • Een uurtarief gebaseerd op jouw kennis & ervaring.

WIE BEN JIJ?

Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden en hebt ervaring met projectmanagement. Deze ervaring heb je bij voorkeur opgedaan in een vergelijkbare functie bij een gemeente van vergelijkbare grootte. Wij vinden verbinding belangrijk. Je bent dan ook in staat om verschillende disciplines bij elkaar te brengen én te houden. Extern weet je goed af te stemmen met verschillende belanghebbenden. Zo communiceer je tijdens de uitvoering van de projecten met maatschappelijk betrokken organisaties en inwoners. Je draagt zorg voor afstemming met en implementatie van gebouwen en gronden in relevante programmalijnen. Daarnaast ben je daadkrachtig en durf je knopen door te hakken.
  • Je beschikt over een afgeronde Hbo-opleiding aangevuld met een opleiding op Projectmanagement gebied (zoals Prince2);
  • Je hebt recent aantoonbare kennis en ervaring in het vakgebied en op het gebied van projectmanagement bij een gemeente van vergelijkbare grootte;
  • Je bent klant- en resultaatgericht en weet intern en extern te verbinden;
  • Je hebt een politieke antenne, communiceert effectief en neemt een gezonde dosis verantwoordelijkheidsgevoel mee.

OVER DE OPDRACHTGEVER

Bij de gemeente Hardenberg werk je met veel plezier en energie aan de opgaven en uitdagingen in de samenleving. Dit doe je samen met ruim 550 collega's. Dat doe je in een professionele organisatie. Daarbij staat de samenleving centraal. Want het gaat om Hardenberg.
De gemeente Hardenberg is een mooie en bijzondere gemeente om in te wonen en werken. Het uitgestrekte platteland gaat hand in hand met economische groei, bruisende centra, een sterke maakindustrie en stedelijke voorzieningen. In tegenstelling tot veel andere grensgemeenten groeit de Hardenbergse bevolking en economie. Met meer dan 61.000 inwoners is Hardenberg de tweede gemeente van de regio Zwolle. Onze omgevingsvisie vertelt het verhaal van Hardenberg. We staan voor een periode van groei waarin we ons door ontwikkelen tot Landstad Hardenberg. Centraal hierin staan de verdere uitbouw van onze streekfunctie, een aantrekkelijk buitengebied en een sterk voorzieningenniveau. Dit gaan samen met een krachtige, duurzame en concurrerende economie.

MEER WETEN?

Wil je meer weten of heb je vragen over de vacature? Neem dan contact op met onze HR Recruiter.

Thijs Holtkamp
06 29 58 16 10
t.holtkamp@nibag.nl

Solliciteer direct >

PROFESSIONALS

Aangenaam, wij zijn Nibag Professionals. Wij zijn een aparte werkmaatschappij van Nibag Groep en richten ons op de tijdelijke, flexibele of vaste invulling van personeel, zowel bij de klanten van Nibag Groep als bij andere diverse opdrachtgevers in het publieke en sociale domein.



Wij houden ons bezig met bemiddeling. Dit doen wij voor externe partijen/klanten, maar ook nemen wij een stukje interne werving voor de Nibag Groep op ons. Onze externe klanten bieden wij diverse personele oplossingen aan op maat.

Lees meer >