MEDEWERKER FINANCIËN EN ADMINISTRATIE


Uren: 30 uur


Opleiding: hbo


Locatie: Den Bosch

Wij zijn op zoek naar een a.i. bedrijfskundig medewerker financiën en administratie voor de gemeente -'s-Hertogenbosch.

WAT GA JE DOEN?

Met het verzamelen, verwerken en analyseren van allerlei (financiële) gegevens zorg je dat de afdelingen Beheer en Programmering en Projectmanagement en Voorbereiding in control zijn én help je collega's. Zoals bij het opstellen van managementrapportages en het maken van urenbegrotingen. Ook heb je een adviserende rol. Zo breng je in- en uitgaven in kaart en adviseer je over budgetten en oplossings- en sturingsrichtingen. Reken op dynamiek, want er komen allerlei vragen op je af op tactisch en operationeel niveau. Bijvoorbeeld van onze accountants die iets willen controleren. En van collega's, bijvoorbeeld over het afhandelen van facturen.

  • Je bent dé schakel tussen het management, personeelszaken en de afdeling Financiën. Hierdoor heb jij het overzicht en kun je het management adviseren over bijvoorbeeld verbeteringen op bedrijfskundig gebied;
  • Je stelt producten samen in het kader van de gemeentelijke budgetcyclus en voor de planning-en-control cyclus van de afdeling Beheer en Programmering.;
  • Je legt proactief verbinding, bijvoorbeeld met projectleiders, om de input (uren, in- en uitgaven) op te halen die je nodig hebt. Maar ook om anderen te informeren, bijvoorbeeld over uiterste facturatiedata;
  • Je stelt opdrachtbrieven op en informeert en adviseert de afdeling en rondom de budget- en kredietbewaking;
  • Je werkt nieuwe collega's in door ze mee te nemen in onze verschillende (financiële) systemen en processen;
  • Je kijkt continu hoe we de processen, systemen en managementinformatiestromen kunnen verbeteren, zowel binnen je eigen team als die van de afdelingen Beheer en Programmering en Projectmanagement en Voorbereiding.

WAT BIEDEN WIJ JOU?

  • Een uitdagende opdracht binnen een maatschappelijke organisatie vanaf 1 juni2024 tot en met 30 november 2024, met optie tot verlenging;
  • Een uurtarief gebaseerd op jouw kennis & ervaring.

WIE BEN JIJ?

Je kunt uit allerlei (soms complexe) gegevens de juiste informatie halen en deze analyseren. Ook kun je zowel mondeling als schriftelijk je boodschap duidelijk overbrengen en leg je makkelijk contact. Je stelt je dienstverlenend op en gaat graag daadkrachtig en proactief aan de slag. Daarnaast werk je nauwkeurig, wat natuurlijk heel belangrijk is in het financiële werkveld. Verder heb je:

  • Hbo-niveau, richting bedrijfseconomie, bedrijfskunde of bedrijfsadministratie;
  • Minimaal vijf jaar relevante werkervaring, waarvan minimaal 2 jaar bij een gemeente;
  • Kennis van financiële systemen en boekhoudkundige werkwijzen;
  • Kennis van Unit4 ERPx is een pré.

OVER DE OPDRACHTGEVER

Groot genoeg om impact te hebben, klein genoeg om vlot te schakelen
Als centraal gelegen provinciestad zijn we groot genoeg om onze medewerkers de kans te geven om ideeën waar te maken en deze echt om te zetten in waargebeurde verhalen. Tegelijkertijd zijn we net een dorp, klein genoeg om die verhalen leesbaar te houden en niet te laten stranden in een dik boek waar niet doorheen te komen is.

MEER WETEN?

Wil je meer weten of heb je vragen over de vacature? Neem dan contact op met onze HR Recruiter.

Thijs Holtkamp
06 29 58 16 10
t.holtkamp@nibag.nl

Solliciteer direct >

PROFESSIONALS

Aangenaam, wij zijn Nibag Professionals. Wij zijn een aparte werkmaatschappij van Nibag Groep en richten ons op de tijdelijke, flexibele of vaste invulling van personeel, zowel bij de klanten van Nibag Groep als bij andere diverse opdrachtgevers in het publieke en sociale domein.



Wij houden ons bezig met bemiddeling. Dit doen wij voor externe partijen/klanten, maar ook nemen wij een stukje interne werving voor de Nibag Groep op ons. Onze externe klanten bieden wij diverse personele oplossingen aan op maat.

Lees meer >